مشاوره با پلیس ایران

مشاوره با پلیس ایران

پایایی در رفتار سالم و ایجاد مصالحه اولویت رسیدگی به پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس است تا از حیث ملی به ایجاد امنیت پایدار بپردازد و پلیس امروزه نیرومندترین شبکه‌ها و دوایر خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی را در سطوح جامعه و به‌ ویژه کلانتری‌ها دارد که این ضرورت یکی از اقدامات مهم پلیس ایران است.

مشاوره با پلیس ایران
مشاوره با پلیس ایران

خدمات مربوط به مشاوره روانشناختی که در مراکز مشاوره انجام می شود شامل مشاوره برای مشکلات خانوادگی، درمان اختلالات روانی، مشاوره‌های تربیتی، مشاوره تحصیلی، مشاوره‌های شغلی، مشاوره‌های پیش از ازدواج و مشاوره‌های مربوط به فضای مجازی است.

مرکز مشاوره پلیس تلاش می کند تا با پیشگیری از فروپاشی خانواده‌ها از اعمال هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از افزایش جرم ممانعت به عمل آورد. هرگاه مأموریت‌ها‌ی پلیس با بهره‌گیری از علوم به روز و با اتکا به نیروهای متخصص باشد گام‌های مؤثری در کنترل و پیشگیری قلمروی وسیع نابهنجاری‌ ها ایجاد می شود. لذا خدمات راهنمایی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و روان‌درمانی برای پلیس یک اولویت است.

مشاوره با پلیس ایران
مشاوره با پلیس ایران

از اساسی‌ترین و پراهمیت‌ترین راه‌ها برای رسیدن به باورهای درست و دوری از بزهکاری، دستیابی به امنیت پایدار و سلامت رفتاری است، تأکید بر پایایی در رفتار سالم اولویت همیشگی پلیس ایران اسلامی است و این اولویت تنها یک علت دارد و آن اینکه نگاه قرآن به هدف نهایی در مکتب اسلامی، هدایت و پرورش انسان‌های کامل با رفتار سالم است.

لذا یکی از پشتیبانی‌های مهم پلیس خصوصا در این ایام کرونا، خدمات رایگان مشاوره و مددکاری در ادارات مرکز مشاوره پلیس (مرکز مشاوره آرامش)، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس است.

مشاوره با پلیس

اهمیت مشاوره بر شخصی پوشیده نیست که بهترین راه برای دوری از گزند زیرپوستی امواج خروشان آسیب‌ها، استفاده از مشاوره است.

مشاوره با پلیس ایران
مشاوره با پلیس ایران

کوشش آدمی بر آن است که زندگی او سرشار از صفا و یکرنگی باشد، با مردم رابطه‌ای دوستانه و صمیمانه‌ای داشته باشد، از عهده زندگی خانوادگی و شغلی خود برآید و بتواند مشکلات زندگی خود را حل کند. گاهی در جریان زندگی برای آدمی مشکلی رفتاری پیش می‌آید و او نمی‌تواند راه حلی برای آن بیابد، در این صورت لازم است از خدمات مشاوره‌ای استفاده کند.

مرکز مشاوره پلیس به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی سؤالات و مشکلات افراد در حوزه‌های خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی، اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و… است.

 

پیام بگذارید