مشاور خصوصی پلیس در تهران

مشاور خصوصی پلیس در تهران

مشاور خصوصی پلیس در تهران

معمولا دريافت گواهي سرقت از سوي مالباخته براي ارائه به شركت‌هاي بيمه‌گر وقت زيادي از كارآگاهان پليس آگاهي مي‌گيرد و حالا اين خدمت به مراكز مشاوره‌ خصوصی پليس در تهران واگذار شده است.ماموران و افسران بازنشسته نيروي انتظامي از مقبوليت خوبي براي ارائه اين گونه خدمات برخوردار هستند و اين افراد مي‌توانند مشاوره خوبی به مردم درباره جعل و كلاهبرداري ارائه كنند.
افراد مي‌توانند از خدمات مشاوره‌اي اين كارآگاهان معين استفاده كنندو قبل از انعقاد قرارداد يا خريد و فروشي به اين مراكز مراجعه و نسبت به اصالت سند يا سوابق افراد خريدار يا فروشنده اطلاعاتي كسب كنند.دفاتر مشاوره پلیسی فعاليتي مشابه دفاتر خدمات پليسي دارند و خدمات مشاوره‌اي اين افسران در پيشگيري از وقوع جرم نقش بسزايي دارد.
وظیفهٔ مشاور به عنوان شخصی که داری مهارتهای علمی روان‌درمانی است، یاری رساندن و ارائهٔ راه حل به مراجع دربار‌‌‌هٔ مشکلاتی است که مراجع در شغل، روابط، احساسات و دیگر امور خود مطرح می‌کند.در طي فرايند مشاوره، فردي كه نياز دارد (مُراجع) و فردي كه حمايت، راهنمايي و ترغيب فراهم مي‌كند (مشاور) با يكديگر ملاقات، بحث و گفت و گو مي‌كنند به نحوي كه مُراجع نسبت به توانايي خود براي درك واقع‌بينانه و جامع تر مسئله، يافتن راه حل‌ها، و تصميم گيري براي حل مشكل اعتماد كسب مي‌كند.
مشاور خصوصی پلیس در تهران
مشاور خصوصی پلیس در تهران

ضرورت مشاوره

همواره از پیدایش نسل انسان و از زمانی که زندگی گروهی و اجتماعی شکل گرفت و تنوع فعالیت ها و ارتباطات انسانها پیچیده تر شد ، گاهاً بشر مرتکب خطا و اشتباهاتی می گشت که بعضاً جبران ناپذیر بود . تا اینکه انسانها دریافتند که برای انجام بعضی امور نیاز است از فکر و اندیشه دیگران هم کمک بگیرند .

مشاور خصوصی پلیس در تهران
مشاور خصوصی پلیس در تهران

در زمانهای گذشته صاحب این فکر و اندیشه معمولاً افراد پیر و ریش سفیدان بودند که با توجه به تجربیات خویش ارائه راهکار می نمودند و از آنجا که در دین اسلام توصیه به مشاوره شده ، پس جایگاه مشاور تبیین و تثبیت شده است .

لذا با توجه به دنیای متمدن امروز که انسانها روابطی پیچیده دارند و برای رسیدن به اهداف خود ناگزیر از ارتباط با دنیای بیرون خود هستند ، دریافته اند برای رسیدن بهتر به هدف و ارتباط مؤثرتر ،باید بهتر اندیشید و مطمئن گام برداشت ؛آنجاست که مشاوره عینیت پیدا می کند .

در عمل، بین روان‌درمانی و مشاوره مرز کاملا روشنی وجود ندارد. به این معنا شیوه و اصول کار در هر دو مورد تا مقدار بسیار زیادی شبیه به یکدیگر هستند.

مشاوره شما را در برابر حوادث بیمه می‌کند. شاید بارها این جمله را شنیده باشید که “حادثه خبر نمی‌کند“. این جمله فقط برای حوادث قهری و… مصداق ندارد بلکه این جمله در تمام مراحل زندگی و کاری صدق می‌کند. حادثه‌ها فقط تصادف، زلزله، آتش سوزی و… نیستند؛ شاید شما با توجه به فعالیت کاری خود با فرد یا شرکتی قراردادی ببندید که در آن دچار مشکلات حقوقی یا کیفری شوید. در این هنگام شما دچار یک حادثه شده‌اید که باید آن را حل کنید.

مشاور خصوصی پلیس در تهران
مشاور خصوصی پلیس در تهران

پیام بگذارید