مشاور خصوصی پلیس آنلاین

مشاور خصوصی پلیس آنلاین

مشاور خصوصی پلیس آنلاین

ایده ایجاد مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌های ناجا در تهران اجرایی و با توجه به موفقیت نسبی آن‌ها، به تدریج در سراسر کشور توسعه یافت.در راستای هوشمند سازی پلیس، ناجا اقدام به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو در مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان‌ها کرده که یکی از مهمترین بخش‌های آن، ارائه خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین به عموم مردم در قالب سامانه پلیس پاسخگو است.

رسالت ناجا، مبارزه همیشگی با آسیب‌های اجتماعی در تمام شرایط و موقعیت‌ها است. مشاور خصوصی پلیس آنلاین در راستای خدمات مضاعف، صرفه جویی در زمان و هزینه مردم و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع بیماری کرونا، در نظر گرفته شده است.

مراکز مشاوره با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند در زمینه روانشناسی، مشاوره‌ای، مددکاری، روان سنجی و … آماده ارائه خدمات به صورت غیر حضوری، آنلاین و از طریق تماس تلفنی است.

مشاور خصوصی پلیس آنلاین
مشاور خصوصی پلیس آنلاین

مزایای مشاور خصوصی پلیس آنلاین

۱. با مشاوره آنلاین زمان خود را مدیریت کنید:
با مشاوره آنلاین دیگر از شر مشکلاتی مانند ترافیک، حضور در حمل و نقل عمومی شلوغ، پیدا کردن جای پارک و … رها می شوید. کافی است در زمان از پیش تعیین شده در خانه یا محل کار پشت سیستم یا تلفنتان باشید.
امروزه در جهان، مشاوره روانشناسی آنلاین گزینه ی مناسب و پر طرفداری برای زنان خانه دار است.

بر طبق پروتکل های انجمن روانشناختی آمریکا خدمات مشاوره و روان درمانی آنلاین و تلفنی نسبت به مشاوره حضوری هزینه ی کمتری دارد. به اینها اضافه کنید که شما هزینه ی حمل و نقل را هم نمی پردازید.

 

۲. مشاوره آنلاین گزینه خوبی برای مناطق دورافتاده:
مشاوره آنلاین برای کسانی که از مراکز مشاوره ای و روانشناسی کیلومترها فاصله دارند، یا فارسی زبانانی که در خارج کشور ساکن هستند و به روانشناس یا مشاور ایرانی دسترسی ندارند، یا افرادی که به دلیل بیماری یا مشکلات ملی (مثل قرنطینه و بیماری کرونا) نمی توانند از خانه بیرون بیایند، می تواند اولین و بهترین گزینه ی در دسترس باشد.

مشاور خصوصی پلیس آنلاین
مشاور خصوصی پلیس آنلاین

۳. مشاوره روانشناسی آنلاین مناسب برای کسانی که محدودیت های جسمی دارند:
افرادی که به دلایل مختلف از قبیل بیماری جسمی یا روانی قادر به ترک خانه خود نیستند، ممکن است روش روان درمانی آنلاین جایگزین مفیدی برای کمک روانشناختی به آنها باشد.

۴. مشاوره آنلاین، یک انتخاب خوب برای نوجوانان:
بسیاری از نوجوانان، به دلیل شرایط خاص سنی، از هرگونه ارتباط مستقیم و رودررو گریزان هستند. یک جلسه مشاوره آنلاین با یک مشاوره و روان درمانگر آنلاین صاحب صلاحیت، می تواند برای این نوجوانان، شروع یک ارتباط صمیمی، عمیق و موثر باشد.

مشاور خصوصی پلیس آنلاین
مشاور خصوصی پلیس آنلاین

پیام بگذارید