مشاور تلفنی پلیس

مشاوره تلفنی پلیس

مشاور تلفنی پلیس

هدف از راه اندازی این سامانه دسترسی آسان مردن به خدمات مشاوره ای از قبیل : خانوادگی ،تربیتی ، ازدواج ، اعتیاد ،فردی و …..می باشد.

 بخش کوچکی از هوشمند سازی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا، با راه اندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو محقق شده است، مشاوره تلفنی یکی از بخش های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه اندازی امکان دسترسی به این سامانه میسر گردیده است.

مرکز مشاوره پلیس با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند خدمات روانشناسی،مشاوره ای،مددکاری،روان سنجی را به مردم ارائه می نمایند،که با راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو تمامی افراد می توانند این خدمات را بصورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی دریافت کنند.

شما هم می توانید با سامانه مشاوره تلفنی به نام “پلیس پاسخگو” را به شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس و از مشاوران مجرب پلیس مشورت بگیرند.

مشاوره تلفنی پلیس
مشاوره تلفنی پلیس

نقش مشاوره در زندگی

هر انسانی نیاز به غذا و محیط امن دارد و می خواهد مورد احترام باشد و احساس ارزشمندی بنماید. همچنین هر فردی دارای علائقی است. یکی علاقه به کارهای هنری دارد و دیگری علاقه مند به فعالیت اجتماعی یا انجام امور مذهبی است. برخی از نظر بدنی توان بیشتری دارند و دسته ای دارای استعداد و توان ذهنی بالاتری هستند.

در یک جمله، آدمیان بایکدیگر متفاوت هستند. نمی توان انتظار داشت که همه مردم مانند هم و یکسان عمل کنند آنچه در همه آدمیان مشترک است این است که همه ی آنان می خواهند رشد و پیشرفت نمایند، با محیط خود سازگار باشند، زندگی خانوادگی خوبی داشته باشند، در شغل خود موفق باشند، فرزندان خود را به درستی تربیت نمایند و از نظر اخلاقی و معنوی به کمال مطلوب برسند.

کوشش آدمی بر آن است که زندگی او سرشار از صفا و یکرنگی باشد، با مردم رابطه ای دوستانه وصمیمانه ای داشته باشد، از عهده زندگی خانوادگی و شغلی خود برآید و بتواند مشکلات زندگی خود را حل کند. گاهی در جریان زندگی برای آدمی مشکلی رفتاری پیش می آید و او نمی تواند راه حلی برای آن بیابد. در این صورت لازم است از خدمات مشاوره ای استفاده کند.

مشاوره یک رابطه دو جانبه است بین فردی که مشکلی در زندگی شخصی، تحصیلی، خانوادگی و ارتباطی دارد و نتوانسته است راه حلی برای آن بیابد و مشاوری که دارای دانش و تجربه لازم برای شناختن، تشخیص و ارائه راه حل برای این گونه مشکلات است در این رابطه دو جانبه مشاور به فرد کمک می کند تا راه حلی برای مشکل خود بیابد.

مشاوره برای کمک به افراد سالم و بهنجار یعنی ۹۰ تا ۹۵ درصد افراد جامعه است که برای آنان مشکلات رفتاری پیش آمده است. مشکلاتی که زندگی آنان را مختل نکرده است ولی زندگی را برای آنان سخت و ملال آور ساخته است.

مهمترین فواید مشاور تلفنی چیست؟

مشاوره تلفنی پلیس
مشاوره تلفنی پلیس

در بسیاری از مواقع افراد در موقعیت های حساس یا خاصی قرار می گیرند که صحبت با یک مشاور تلفنی می تواند ضروری و کارآمد باشد تا در هر مکانی بتوانند دسترسی سریع به مشاوره روانشناس و مشورت را آسان نماید و البته افراد به علت مشکلات متعددی از جمله عدم توانایی جسمی در حرکت، ممانعت نزدیکان، مشغله های فراوان، حضور در شهرهای دور به مرکز مشاوره و… از مشاوره تلفنی استفاده می کنند.

مزایای مشاوره تلفنی برای مردم

  • کاهش هزینه های کلی اعم از حق مشاوره، هزینه های رفت و آمد و دیگر هزینه ها
  • صرفه جویی بسیار زیاد در وقت
  • دسترسی به مشاورین بیشتر و گستردگی انتخاب برای مراجعین
  • راحتی استفاده از تلفن و فراگیر بودن آن
  • قابلیت افزایش تعداد جلسات بدون نیاز به هزینه های جانبی
  • انعطاف پذیری بیشتر با زندگی امروزی مردم
  • ارتباط موثرتر با مشاور در موقعیت های خاص

پیام بگذارید