سامانه مشاوره با پلیس

سامانه مشاوره با پلیس

سامانه مشاوره با پلیس

سرهنگ علی قاسم پور روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا به شیوع بیماری کرونا ، خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که برای  توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان در حوزه مشاوره و مدد کاری مرکز مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز های مشاوره ای شهروندان در زمینه های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

سامانه مشاوره با پلیس

قاسم پور افزود: متقاضیان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۶۵۲۶ از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

وی  با تاکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره و کلیه مکان های عمومی افزود: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اکنون یک مرکز جامع مشاوره در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی  و ۳۰ دوایر مشاوره در کلانتری های استان البرز فعال است.

 

ارائه خدمات مشاوره پلیسی

قبل از مراجعه به مراکز پلیس ، مشاوره با اهل خبره ضروری است.

در زندگی هر آدمی ماجراهایی است ، مانند : دلهره ، نگرانی ، ترس ، خیانت و … که نشانگر آن است هر فرد برای سلامت امنیت خود به مشاوره های پلیسی نیاز دارد .

ارائه خدمات

۱.سرقت داخلی
۲.افراد گمشده
۳.خیانت در امانت ( خانوادگی )
۴.مشاوره به صاحبان و مدیران ارشد شرکت ها ، کارخانه ها در خصوص حفاظت از تاسیسات ، اماکن ، اسناد و پرونده های پرسنلی برای جلوگیری از بحران های احتمالی.

 

پیام بگذارید