مشورت با پلیس آگاهی

مشاوره تلفنی با پلیس فتا

مشورت با پلیس آگاهی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس آگاهی استان اصفهان یکی از مراکز و یگان‌های انتظامی پرتردد و از اماکنی است که مراجعان بیشتری به آن رفت و آمد دارند لذا ضرورت وجود واحد مشاوره در این اماکن از مدت‌ها قبل احساس می‌شد تا بتواند با ارائه راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی، اندکی از بار ماموریت‌های سایر واحدهای پلیس آگاهی بکاهد.

مشورت با پلیس آگاهی
سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: سرانجام با همکاری و تعامل رییس پلیس آگاهی استان و هماهنگی‌های به عمل آمده، واحد مشاوره و مددکاری رایگان تحت نظر مرکز مشاوره آرامشِ معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی در پلیس آگاهی استان به طور رسمی راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: ایجاد رابطه نزدیک، صمیمی و اعتمادآمیز با مردم، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آنها، آگاه‌سازی جامعه به منظور افزایش توانمندی‌های مقابله‌ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران‌های زندگی از جمله اهداف راه‌اندازی واحد مشاوره و مددکاری در مقر پلیس اصفهان است.
معاون اجتماعی پلیس اصفهان با اشاره به نقش حمایتی پلیس در جامعه، ادامه داد: کاهش حجم پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه از دیگر اهداف افتتاح واحد مشاوره و مددکاری در پلیس آگاهی استان است.

مشورت با پلیس آگاهی

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: انجام مشاوره‌های روانشناسی با افرادی که به نوعی در معرض جرایم قرار گرفته و توسط پلیس آگاهی دستگیر شده‌اند و نیز ارائه مشاوره به بزه‌دیده که آسیب‌های روحی و روانی را متحمل می‌شود، از دیگر وظایف این واحد مشاوره و مددکاری است.
وی اظهار کرد: واحد مشاوره پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه شهر اصفهان به مدت سه روز در هفته در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ آماده ارائه خدمات به شهروندان، مراجعان و کارکنان نیروی انتظامی است.

برای برقراری ارتباط با سرهنگ باز نشسته  و دریافت مشاوره ی پلیسی :

آدرس دفتر مرکزی:

ایران،تهران

برای کمک تماس بگیرید:

۰۹۳۷۱۸۶۴۴۲۰

نامه برای اطلاعات:

info@moshavers.com
Maktabkhahreza6@gmail.com

پیام بگذارید