مرکز مشاوره ی پلیس نیروی انتظامی

مشاوره پلیسی

مرکز مشاوره ی پلیس نیروی انتظامی

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز همانند سایر ارگان های دولتی به منظور تأمین نیروی انسانی خود، از میان متقاضیان افرادی را برای سمت های شغلی، استخدام می کند.

سازمان نیروی انتظامی معمولاً بازه ی زمانی ۲۰ روزه ای را برای ثبت نام متقاضیان در نظر می گیرد که امکان تمدید در هر سال با سال دیگر متفاوت است. با توجه به این که از دست دادن بازه ی زمانی ثبت نام ممکن است اشتباهی جبران نشدنی برای شما باشد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام استخدام در نیروی انتظامی در سال جاری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مرکز مشاوره ی پلیس نیروی انتظامی

 

مشاوره تلفنی نیروی انتظامی

 

اگر تصمیم دارید که در نیروی انتظامی استخدام شوید بایستی شرایطی را دارا باشید که می توانیم آن ها را در دو دسته عمومی و اختصاصی طبقه بندی کنیم.

از جمله شرایط عمومی استخدام در نیروی انتظامی می توان به اعتقاد و التزام به دین اسلام و تابعیت جمهوری اسلامی اشاره کرد و از جمله شرایط اختصاصی هم می توان به محدودیت های سنی اشاره کرد. با توجه به این که آگاهی از کلیه شرایط قبل از اقدام برای ثبت نام، الزامی است پیشنهاد می کنیم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد و از آن جایی که سامانه ثبت نام فقط با سیستم عامل ویندوز سازگار است، نباید از تبلت و تلفن های هوشمند برای ثبت نام استفاده کنید. از جمله مواردی که بایستی به آن دقت کنید این است که ثبت نام در سامانه به معنی استخدام نخواهد بود و پس از اقدام برای ثبت نام بایستی منتظر سایر مراحل گزینشی باشید. در ضمن ثبت نام بدون دریافت کدرهگیری هیچ اعتباری ندارد. پیشنهاد می کنیم کلیه ی روند ثبت نامی خود را به مشاوران مرکز بسپارید.

جهت آگاهی از نحوه و سایت ثبت نام استخدام در نیروی انتظامی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

از جمله سؤال هایی که معمولاً ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند این است که چقدر احتمال دارد که پذیرفته شوند. استخدام شدن در نیروی انتظامی به موارد مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها ظرفیت استخدامی است با توجه به این که ظرفیت پذیرش در هر سال متفاوت است، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از ظرفیت استخدامی نیروی انتظامی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

یکی از شرایط ثبت نام در نیروی انتظامی دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از شاخه های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش است. با توجه به این که علاوه بر مدرک تحصیلی، معدل نیز در ثبت نام اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی به منظور ثبت نام، برای آگاهی از کلیه ی شرایط با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای کسب آگاهی از مدرک تحصیلی و حداقل معدل لازم برای استخدام شدن در نیروی انتظامی با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

پس از ثبت نام، گزینش از میان متقاضیان، از طریق مصاحبه انجام می پذیرد. برای این که بتوانید از مصاحبه سه گانه عقیدتی، سیاسی و حفاظت با موفقیت خارج شوید بایستی اطلاعات کافی در این زمینه ها را داشته باشید. با توجه به این که آگاهی در این زمینه الزامی است، پیشنهاد می کنیم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از شرایط مصاحبه آزمون استخدامی نیروی انتظامی با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

جالب است بدانید، در همین لحظه که فکر می کنید کار مورد علاقه تان را پیدا نمی کنید، ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبری اقدام به جذب نیرو می نمایند. در واقع اینگونه به نظر می رسد که عدم آگاهی از اخبار استخدامی، موجب می شود که شغل مورد نظر خود را پیدا نکنید. از این رو  پیشنهاد می کنیم به جای اینکه وقت خود را صرف خواندن آگهی های متعدد نامعتبر کنید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات جامعی را در زمینه اخبار استخدامی ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر، متناسب با ویژگی های شما (سطح تحصیلات، توانایی ها و علاقه مندی) در اختیار تان قرار دهند.

برای آگاهی از لیست ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند، با مشاورین استخدام مرکز تماس بگیرید.

 

شرایط استخدام در نیروی انتظامی به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود. شرایط عمومی مشابه سایر ارگان ها و شرایط اختصاصی به صورت مجزا بیان می شود.

معمولاً نیروی انتظامی هر ۲ ماه یکبار اقدام به جذب می نماید.

دوره آموزش پذیرفته شدگان تابع مقررات خاص هر مقطع خواهد بود.

امکان استخدام در نیروی انتظامی مطابق ظرفیت های اعلام شده، بر اساس مدارک مختلف تحصیلی متفاوت خواهد بود.

با توجه مدرک تحصیلی متقاضی، محدودیت سنی متفاوت خواهد بود به طوری که به عنوان مثال برای مقطع پیمانی ۵ ساله حداقل سن ۱۸ سال در نظر گرفته می شود.

پس از ثبت نام، بایستی منتظر اعلام نتایج به منظور آگاهی از زمان و محل مراجعه به منظور معاینات پزشکی باشید. معاینات پزشکی در مراحل مختلفی انجام می پذیرند که شامل سنجش سلامت جسمی و روانی است.

داوطلبان پذیرفته شده پس از سنجش سلامت، به مصاحبه دعوت می شوند. آمادگی برای مصاحبه الزامی است چرا که بایستی به میزان کافی اطلاعات در زمینه های عقیدتی – سیاسی داشته باشید.

پیام بگذارید