مشاوره با پلیس فتا

مشاوره با پلیس فتا

مشاوره با پلیس فتا

با پیشرفت علم و تکنولوژی به طور گسترده اینترنت بخش جدایی ناپذیر زندگی ها شده است، فضای مجازی نیز مانند هر سازمان یا اجتماع دیگری نیز نیازمند مرجع و افرادی است که بر آن نظارت داشته باشند و این وظایف بر عهده ی مرجعی به نام پلیس فتا است.

در این بخش می خواهیم مشاوره حقوقی پلیس فتا در ایران را بررسی کنیم. مشاوره حقوقی پلیس فتا در ایران بیان می دارد که این مرجع برای مدیریت و نظم بخشیدن به فضای مجازی و اینترنت مسئولیت هایی را بر عهده دارد.

پلیس فتا در واقع اختصاری از کلمات پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایران است و از این کلمات واضح است که هدف اصلی از تشکیل این سازمان مسائل تبادل اطلاعات است و تبادل اطلاعات به طور گسترده ای در اینترنت انتقال می یابند.

مشاوره با پلیس فتا

در سال ۱۳۸۵ برای اولین بار و به طور رسمی مرکز فتا شروع به کار کرد. در مشاوره حقوقی پلیس فتا در ایران نام دیگری نیز به کار میرود، پلیس سایبری همان پلیس فتا است که وظیفه ی جرایم رایانه ای و… را بر عهده دارد. به منظور نظم بخشیدن به فضای مجازی و اطلاعات رایانه ای قانونی برای جرایم رایانه ای نیز تصویب شده است. پلیس فتا در اینستاگرام و پلیس فتا در تلگرام نیز حضور دارد و اطلاعات توسط این مرجع کنترل می شود.

 

مشاوره با پلیس فتا

پیام بگذارید