مشاور پلیس خصوصی

مشاور پلیس خصوصی

مشاور پلیس خصوصی

حتما شما هم تا به حال بار ها و بارها در فیلم ها و سریال های پلیسی کاراگاهان و پلیس های خصوصی را دیده اید حالا فرمانده ناجا از راه‌اندازی دفاتر مشاوره‌ای پلیس در تهران خبر می دهد

مشاور پلیس خصوصی
مشاور پلیس خصوصی
فرمانده ناجا می گوید ماه آينده يك مركز مشاوره‌اي پليسي در تهران به صورت پايلوت راه‌اندازي مي شودفرمانده ناجا می گوید معمولا دريافت گواهي سرقت از سوي مالباخته براي ارائه به شركت‌هاي بيمه‌گر وقت زيادي از كارآگاهان پليس آگاهي مي‌گيرد و حالا اين خدمت به مراكز مشاوره‌اي پليس واگذار شده است.
او با بيان اينكه ماموران و افسران بازنشسته نيروي انتظامي از مقبوليت خوبي براي ارائه اين گونه خدمات برخوردار هستند، گفت: اين افراد مي‌توانند مشاوره به مردم درباره جعل و كلاهبرداري ارائه كنند.
احمدي‌مقدم با بيان اينكه مردم مي‌توانند از خدمات مشاوره‌اي اين كارآگاهان معين استفاده كنند گفت: مردم مي‌توانند قبل از انعقاد قرارداد يا خريد و فروشي به اين مراكز مراجعه و نسبت به اصالت سنديا سوابق افراد خريدار يا فروشنده اطلاعاتي كسب كنند.
فرمانده ناجا در پايان هم گفت : اين دفاتر فعاليتي مشابه دفاتر خدمات پليسي دارند و خدمات مشاوره‌اي اين افسران در پيشگيري از وقوع جرم نقش بسزايي دارد.

پیام بگذارید